22 juni 2014: Limes030 over Politiek, het WK en Tour de France

Met PvdA voorzitter Hans Spekman, WK-analist Jan van Halst en Tour de France kenner Martijn Hendriks

17 JUNI 2014, UTRECHT
Samenvatting
Op zondag 22 juni a.s. is de laatste editie van Limes030 voor de zomerbreak. Hoofdgast is PvdA-voorzitter Hans Spekman. We blikken met hem terug op de afgelopen twee verkiezingen en kijken vooruit: wat gaat de PvdA de komende tijd doen? FOX Sports-analist Jan Van Halst laat, een dag voor de laatste poulewedstrijd van het Nederlands Elftal, zijn licht schijnen op het WK Voetbal. En met NOS Tour de France volger Martijn Hendriks blikken we vooruit op de Tour de France die volgend jaar in Utrecht start.

Verder staat deze aflevering van Limes030 in het teken van sport! FOX Sports-analist en voormalig speler van onder meer Ajax en FC Twente Jan Van Halst laat, een dag voor de laatste poulewedstrijd van het Nederlands Elftal, zijn licht schijnen op het WK Voetbal. Hij was aanwezig in Brazilië bij de eerste wedstrijd van Oranje. Waar gaat dit Oranjesucces eindigen, wat verwacht hij van de andere landen en hoe was zijn trip naar Brazilië?

De Tour de France gaat op 5 juli weer van start. Volgend jaar start de Tour in Utrecht en daarom blikken we vooruit op het grootste wielerevenement van het jaar met Martijn Hendriks, die het wielrennen namens de NOS op de voet volgt. De Nederlanders doen het uitstekend dit seizoen, kan Bauke Mollema nu écht voor het podium gaan?

Uiteraard alles omlijst met muziek en de presentatie is in handen van Eva Brouwer.

Limes030 is een maandelijks debatprogramma in Utrecht. Elke vierde zondag van de maand ontvangen we in hartje Utrecht mensen met een verhaal, mening, idee of een plan. Kom ook!

Om 15.00 gaat de deur naar de zaal in de Kargadoor (Oudegracht 36, Utrecht) open en we starten om 15.30. Om 17.00 gaat de bar open.

Toegang is 7,50 euro | Kaarten bestel je online

Limes030 is ook live te volgen via UStad en de livestream van RTV Utrecht. Limes030 is ook te volgen via de RTV Utrecht app (Android | iPhone ) onder de titel Limes030 – Utrecht in debat.

Over Limes030

Zondagmiddag: na de lunch, voor het voetbal. een gesprek. een debat. een pitch. weet wat er gebeurt. Limes030 is een maandelijks gevarieerd debatprogramma in Utrecht.