Kniediep in de crisis?

Tweede editie Limes030 over de boekhouding van BV Nederland

13 FEBRUARI 2013, UTRECHT
Samenvatting
Eind februari komt het Centraal Planbureau met nieuwe cijfers. Hoe gaat het met de staatskas? Hoe goed staat de BV Nederland ervoor? Of liever gezegd: hoe slecht? Na elke meevaller, staat de staatskas een tegenvaller te wachten. Wat betekent de redding van SNS bank, gaat het bedrijfsleven kopje onder? Bestaat er nog wel een juist antwoord op deze problemen? Hierover en meer spreken gasten van de tweede editie van Limes030.
Eind februari komt het Centraal Planbureau met nieuwe cijfers. Hoe gaat het met de staatskas? Hoe goed staat de BV Nederland ervoor? Of liever gezegd: hoe slecht? Na elke meevaller, staat de staatskas een tegenvaller te wachten. Wat betekent de redding van SNS bank voor de staatskas? Komt er een Catshuis II of kunnen we rekenen op coulance vanuit Brussel?

Intussen gaat het bedrijfsleven bijna kopje onder en droogt de kredietverlening van banken zo goed als op. Bestaat er nog wel een juist antwoord op deze problemen? Hierover en meer spreken gasten van de tweede editie van Limes030 op 24 februari 2013: politicus Eddy van Hijum (CDA); economisch verslaggever Hella Hueck (RTL); Hoog Catharijne directeur Menno Overtoom (Corio); Europarlementariër Bas Eickhout (GroenLinks). Verder zijn te gast dichter Ingmar Heytze; ondernemer Marjolijn van Someren en theatersporter Hans Gommer. Muziek komt van Rachèl Louise.

Limes030 wordt gepresenteerd door Eva Brouwer (RTV Utrecht).

Lokatie: De Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht
Datum/Tijd: zondag 24 februari 2013, 15.30-17.00 (inloop vanaf 15.00)
Tickets: 7,50 te bestellen via http://www.limes030.nl

Limes030 werkt samen met ThePostOnline | Kargadoor | RTV Utrecht en Dutch Art Collaboration

Over Limes030

Zondagmiddag: na de lunch, voor het voetbal. een gesprek. een debat. een pitch. weet wat er gebeurt. Limes030 is een maandelijks gevarieerd debatprogramma in Utrecht.